Wednesday 4 March 2015

Dapat anak dengan Set Kesuburan Shaklee

Posted by Unknown at 17:48

Assalamualaikum

Hampir kesemua pasangan yang mendirikan rumahtangga berhajat untuk menimang cahayamata. Namun, tidak kesemua dikurniakan rezeki tersebut dalam masa yang singkat. 

Sebagai hamba Allah, kita perlu berikhtiar untuk mendapatkan sesuatu perkara dan seterusnya meletakkan pergantungan dan bertawakal kepada Allah.

"Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa disangka-sangka. Dan barangsiapa bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakinya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu" - Surah At-Talaq. Ayat 2-3

Dari sudut sains, kajian dari Harvard Medical School menunjukkan bahawa pengambilan supplement dan mutli minerals membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita.

Untuk wanita disarankan mengambil:

1. Vita Lea
2. BComplex
3. Vita C
4. Alfafa
5. GLA Complex

Untuk lelaki disarankan mengambil:

1. Vita Lea
2. BComplex
3. Vita C
4. Zinc Complex
5. Vita E

Macam mana supplement ni membantu untuk tingkatkan kesuburan?

Vita Lea ni multivitamin.Macam2 mineral ade. So die bekalkan nutrien yang kita perlukan yang mungkin kita tak dapat dengan pemakanan harian.So mane2 nutrien yg lompong (kosong) tu dia akan penuhi. jadi tubuh badan kita akan lebih sihat dan cergas.

Vitamin B Complex penting untuk mereka yang merancang untuk hamil sebab kaya dengan asid folik yang diperlukan. kalau dh pregnant nanti pun kene ambil di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.

Vita C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel. Jadi kalau ade sel-sel rosak, dapat kita baiki dan tingkatkan kecergasan dan kesihatan tubuh badan kita

Alfalfa untuk wanita membantu dalam hal2 organ kewanitaan seperti rahim dan alat sulit. pastuh alfafa bantu menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya.

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antaa kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Sebab tu penting utk wanita ambik.

Zinc pula membantu menguatkan sperma.

Cara pengambilan?

Saya sharekan khusus untuk pelanggan-pelanggan istimewa secara percuma!

Kalau nak ambil untuk satu pasangan, vita lea, bcomplex dan vita C boleh share. then just add up Alfafa, GLA dan Zinc 

Alhamdulillah, ni testimoni terbaru customer saya yang amalkan B Complex dalam masa 2minggu dan berjaya hamil.


Berminat untuk mencuba boleh hubungi saya di talian 018 7678084

COD area JB

Poatage seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting