Sunday 5 April 2015

Buat Duit dengan Shaklee??

Posted by Unknown at 03:22

Wah….baca tajuk entry je pun dah rasa excited nak tau kan?

 

Pasti anda tertanya-tanya….”Betul ke buat bisnes Shaklee ni boleh untung?” tak pun “Betul ke boleh buat duit dengan Shaklee ni?”

 

Kedua-dua soalan ni saya dah ada jawapannya…

Soalan Pertama: “Betul ke buat bisnes Shaklee ni boleh untung?”

Ya..Memang betul…Buat bisnes Shaklee memang menguntungkan.Malah tiada istilah rugi pun dengan bisnes Shaklee…Mana tak nya, anda hanya bermodalkan serendah RM79 sahaja… Dan anda layak membuat pembelian dengan harga ahli…diskaun sehingga 15-20% daripada harga runcit..Itupun sudah terlalu menjimatkan bukan? Ianya akan menjadi RUGI bila anda lepaskan peluang untuk sebarkan kebaikan Shaklee kepada orang ramai dan anda tidak mulakan langkah pertama untuk bisnes Shaklee anda..

 

Soalan Kedua :  “Betul ke boleh buat duit dengan Shaklee ni?”

Sudah tentu boleh!! Berapa ramai di luar sana yang telah berjaya menjana pendapatan 2 angka, 3 angka, 4 angka, 5 angka mahupun 6 angka dengan Shaklee..Saya dah lihat dengan mata kepala saya sendiri…Mereka memang benar-benar buat duit dengan Shaklee. Dan saya juga telah merasainya… Dengan hanya bermulakan modal serendah RM75 pada bulan November 2011, dan kini setelah setahun 6 bulan saya bersama Shaklee, saya dah merasa bonus 4 angka…Dan yang paling best, dah nak sampai 5 angka dah pun..


Alhamdulillah…Betul kan saya kata boleh buat duit? Yang lagi menarik, ramai dah anak didik saya di bawah group saya dah menjana bonus 4 angka setiap bulan. Yang 3 angka juga tak kurang hebatnya..Masing-masing berlumba-lumba untuk buat yang terbaik nak merasa bonus 4 angka jugak..Mereka memang mengagumkan saya…Setiap kali tiba tengah bulan, semua happy sebab bonus dari Shaklee masuk..

 

Dengan Shaklee, bukan setakat boleh buat duit je…Ada 3C yang ditawarkan kepada semua member Shaklee iaitu Cash Bonus, Car Bonus dan Convention/Insentif (local/umrah /oversea). Bila cukup je syarat yang ditetapkan, anda layak merasa kesemuanya…Saya juga dah merasa ketiga-tiga C ini…

1. Cash bonus dah dapat setiap bulan,

2.  Car bonus juga diberi dalam bentuk cash setiap bulan..Terpulang pada anda nak beli kereta apa..Shaklee tak bagi kerete seketul kat kita…Kalau nak buat bayar duit rumah pun boleh..

3. Dan C yang ketiga iaitu convention. Percutian yang ditaja Shaklee ni 5 bintang punya kelas okay…Tak sabar nak pergi…

 

Soalan lagi : Saya berminatlah nak buat duit dengan Shaklee…Tapi macam mana ye?

Mudah saja..Pertama, anda hanya perlu sediakan modal (serendah RM75 + 6% GST) sahaja…nak bagi modal lagi tinggi pun boleh..Tapi yang tu nanti saya share entry lain ye). Kemudian, anda hanya perlu menghubungi saya dan nyatakan anda berminat untuk menyertai group saya bersama Shaklee…Selepas itu, saya akan minta beberapa details diri anda untuk saya register kan terus kepada Shaklee. Mudah bukan?? Dah setelah register, anda akan dijemput ke group khas FB dan Whatsapp kumpulan saya untuk coaching 24 jam tanpa henti. Group kami TIDAK amalkan head hunting dan juga meeting lewat malam. Yang ada, coaching 24jam tanpa mengganggu urusan harian anda dan ikut jadual anda sendiri..Dan kebanyakan kami adalah ibu yang bekerja di rumah…Tak perlu keluar rumah meeting dan tinggalkan anak…Ini salah satu ISTIMEWANYA group bisnes kami..

 

Anda tertarik nak join group bisnes kami?? Hubungi saya sekarang…Jangan lepaskan peluang yang mungkin sekali sahaja datang dalam hidup anda..Anda mampu merubahnya..!! Saya dah rasa, kini giliran anda pula untuk merasainya…

 

Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya menerusi :-

Fb : E-ta Ismail
WhatsApp : 018.7678084
Email : noretaismail@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting