Thursday 16 April 2015

ESP untuk kurus

Posted by Unknown at 20:26

ESP Shaklee Untuk Kurus : Cara Makan Yang Betul

ESP adalah protein soya terbaik dari Shaklee. ESP Shaklee memang kegemaran saya. Kalau perut berbunyi-bunyi tu, tak tau nak makan apa, bedal je ESP Shaklee, insyaALlah mesti kenyang terus. Macam pagi tadi, saya breakfast tidaklah heavy sangat. 2 keping pancake saje. Masuk pukul 10-11 pagi, perut dah berbunyi. Al maklumlah, saya memang suka makan. So apa lagi, saya bancuh 2 sudu ESP. Perut terus berhenti berbunyi, terus kenyang. Tak perlu lagi makan junk food, atau makanan bercalori tinggi yang boleh menggemukkan.  Saya berasa kenyang sampai ke lunch. So lunch, saya jamah sikit saje. 

Kalau nak kurus, bila masa yang sesuai nak minum ESP Shaklee?

Untuk kurus, minum ESP beberapa jam sebelum anda makan. Anda akan berasa cepat kenyang dan rasa kenyang yang lebih lama.  Jadi, nafsu untuk makan tu tak la membuak-buak ketika lunch atau dinner. For info, rutin harian saya ialah mengambil anak-anak pulang dari sekolah waktu tengahari. Apa yang saya buat ialah minum ESP sebelum ambil anak-anak dan bila sampai rumah saya hanya lunch sikit saje bersama anak-anak. Saya dah kenyang dan boleh memberikan tumpuan yang lebih melayan anak-anak ketika mereka lunch. 


ESP Shaklee takkan untuk kurus je. Mesti ada kelebihan lain kan? 

Selain bantu dalam diet kurus anda, anda juga akan dapat BONUS lain yang best bila anda ambil ESP Shaklee. Antara BONUS yang anda tak akan dapat pada mana-mana produk  lain itu ialah : 

Membekalkan tenaga berterusanyang bertahan selama beberapajam.Membantu menjadikan kulit lebihberseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana proteinpenting untuk kulit.Merangsang regenerasi kulit danotot, mengurangkan kedutan.Memberi ton warna kulit yangsekata.Membantu menghilangkan parutjerawat di muka, menjadikan kulitmuka halus-mulus.Sebagai milkbooster, susu ibu menjadi lebih pekat dan mengenyangkan bayi.Amat sesuai untuk wanita hamil. ESP kuatkan rahim dan bantu pembentukan otot bayi. Protein bagus untuk tumbesaran bayi. 



Teruja bukan? Ambil ESP untuk kurus, tetapi banyak pulak BONUS yang dapat. Ianya seperti membeli kereta sorong tetapi di dalamnya penuh dengan buah-buahan seperti durian, rambutan, manggis, magga dan macam-macam buah lagi. 

Berapa harga ESP ni? 

Berapa harga ESP? Satu canister ESP harganya RM150. Kalau anda rasa mahal, anda bolehjadi ahli shaklee untuk mendapat penjimatan sehingga 20% ke atas pembelian semua produk Shaklee. 

Ok, saya berminat nak cuba ESP. Kat mana saya boleh beli? 

Boleh hubungi saya terus dengan menghantar SMS / Call/ whatsapp ke 018.7678084 atau anda juga boleh

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting