Wednesday 15 January 2014

Herblax untuk siapa?

Posted by Unknown at 00:36

Selamat petang semua.Hari ni nak bercerita tentang herblax shaklee.siapa yang patut mengamalkannya..

Buasir sesuatu yg menyakitkan dan ia berpunca dari banyak faktor, antaranya kekurangan air dan serat.Ramai yang membuat andaian bahawa herb lax adalah supplement untuk mereka yg ada masalah pembuangan.Namun ramai yang tidak mengetahui bahawa HerbLax adalah sebagai makanan tambahan yang membantu membersihkan usus.

Perlukah supplement ini?
Ada sesetengah pendapat malah dari golongan doktor sendiri mengesyorkan pengambilan Herblax sebelum memulakan  mana-mana program kesihatan Shaklee terutama yang melibatkan program pengurusan berat badan, program menjaga kesihatan jantung, antioksidan dan banyak lagi.Ini kerana HerbLax berfungsi membantu pembersihan usus dengan lebih efisien. Apabila masalah pembuangan dapat dilakukan dengan lancar, penyerapan vitamin juga akan lebih lancar.
Kami sendiri mengamalkan pengambilan HerbLax pada hujung minggu shj. Ditambah ia bagus untuk membersihkan usus selepas seminggu mengamalkan bermacam makanan. Memang dapat rasa perut kempis dan merasakan badan lebih ringan selepas mengamalkan HerLax.
Ia bukanlah julap yg boleh menyebabkan cirit birit, namun apabila mengamalkannya, pastikan minum air sekurang2nya 1 liter sebelum tidur. Tanda kekurangan air selepas pengambilan HerbLax akan mendapati pembuangan tidak lancar dan menjadi kerap serta perut seolah2 meragam.

Jika anda serius nak dapatkan penyerapan vitamin secara optimum, boleh amalkan HerbLax secara mingguan sekurang2nya. Nak amalkan harian pun boleh, memadai 2-3 biji sebelum tidur dgn air yg mencukupi.

Untuk maklumat lanjut dan pesanan, hubungi saya

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting