Saturday 28 February 2015

PROMO SHAKLEE MARCH 2015

Posted by Unknown at 17:53

Alhamdulillah.

Terjaga awal hari ni. Dah selesai urusan dengan Allah terus belek Shaklee2u tengok promo Mac. Ya Allah! berbunga hati hanya Allah yang tahu.

ESP!!!!

Dah berapa kali ESP ni datang promo dia. Dekat-dekat je pulak tu. Memang Shaklee bagi can nak borong supaya GST tak yah borong dah. Tunggu next promo baru borong. Suka nya dengan ESP ni sebab sepanjang mengandung dulu ni lah susu yang saya minum..memang minum ESP setiap pagi. Alhamdulillah sepanjang hari rasa kenyang dan bertenaga. Maklumlah mengandung kan, sampai semua orang tengok saya cergas bertenaga je.

Kalau nak cerita ESP ni banyak-banyak baik dalam entry lain lah, Yang penting nak bagitau promo ESP Mac ini ada dua:

BELI 6 PERCUMA 1

TWINPACK (BELI 2 DISKAUN 5%)

Selain dari tu promosi Zinc Complex 

BELI 3 PERCUMA 1

Best nya zinc complex ni sesuai untuk lelaki dan perempuan. Kalau untuk lelaki, elok untuk meningkatkan bilangan sperma, dan jugak memberi nutrien kepada sperma untuk menjadi sperma normal. Bila normal baru lah mudah berenang-renang ketepian. Ehh..ehh..

Kalau untuk perempuan jugak elok. Paling elok lepas bersalin mesti ada luka-luka dalaman tak kira la bersalin ceaser ke, normal ke. Jadi zinc ni untuk memulihkan luka-luka dalaman kita. Kalau yang lepas operation biasa pun boleh makan tauuuuu.

Untuk yang masih diteruskan promosi diaVitalea for Children

BELI 3 PERCUMA 1

Mungkin promosi masih diteruskan untuk bagi peluang pada ibu bapa cuba beri pada anak masing-masing. Sebab ikut kata kawan-kawan yang dah guna Vitalea ni, produk ni pernah discontinue sementara untuk penambahbaikan. Kata depa la kan.

Tapi ramai dah ambil sebagai nutrien tambahan untuk anak-anak. Vitalea ni tak perlu telan pun. Hisap je. Rasa anggur gitewww. Tiada pewarna tambahan, tiada perisa tiruan.

Alhamdulillah. Seronok bersama Shaklee sebab tahu produk nya halal, bebas bahan kimia, dan di buat kajian lebih dari 1000 kali untuk setiap bahan , setiap tahun!!! bukan sekali dua je tau. lebih 1000 kali, dan setiap tahun okehs???

Jadi boleh whatsapp atau mesej atau inbox je FB - E-ta Ismail untuk tahu lebih lanjut.

E-ta Ismail
Pengedar Shaklee Pilihan Ramai
SID : 928402
018 7678084

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting