Saturday 18 January 2014

SENGGUGUT DAN VITAMIN SHAKLEE

Posted by Unknown at 19:45
SENGGUGUT DAN PMS MENGHANTUI ANDA !!!

Setiap kali haid, anda mengalami senggugut yang TERUK? Jom ketahui apa yang sedang berlaku ke atas diri anda dan cara mengatasinya !!!

SUPPLEMEN CADANGAN SEMASA SENGGUGUT ::




Shaklee GLA Complex - mengandungi minyak borage, vitamin e dan juga minyak biji bunga matahari. Ia diformulasi dengan kaedah mudah diserap. Ia dapat menstabilkan hormon, membantu mengurangkan simptom PMS dan juga bagus utk wanita yang mengalami simptom menopause. Wanita yang mengalami masalah senggugut tidak dapat menukarkan asid linolenik dengan baik untuk menjadi GLA. Oleh itu, pengambilan GLA tambahan dapat meringankan simptom senggugut.

Shaklee OsteMatrix - Sebelum haid bermula, paras bekalan kalsium dalam tubuh akan mulai menurun yang menyebabkan emosi tidak stabil dan lain-lain simptom seperti kekejangan dan rasa bisa-bisa. Oleh itu, pengambilan kalsium tambahan dapat mengawal turun naik perasaan dan simptom-simptom lain.

Shaklee B-Complex - telah terbukti menghasilkan kesan terbaik keatas senggugut. Vitamin B5 membantu mengurangkan rasa tertekan dan ia diperlukan oleh kelenjar adrenal. Vitamin B juga membantu meringankan tekanan, mencegah anemia dan ianya diperlukan utk semua fungsi tubuh.

Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan tawaran pakej2 menarik khas buat anda.

Shaklee ID : 928402
E-ta Ismail 018-767 8084

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting