Friday 13 December 2013

VITAMIN SHAKLEE UNTUK PESAKIT GOUT

Posted by Unknown at 02:39
Assalamualaikum. Harini nak kongsi masalah yang sering dihadapai oleh Masyarakat kita, GOUT.



Penyakit gout seringkali banyak menyerang lelaki dan hanya menyerang kaum perempuan yang menopaus.





Apabila penyakit gout menyerang, kaki akan menjadi bengkak, panas dan amat sakit hingga ada sesetengah pesakit tidak boleh berjalan. Malah, kesakitan ini boleh berlanjutan beberapa hari dan hanya hilang dengan pengambilan ubat.

Apa itu Gout?
Gout adalah satu penyakit sendi yang disebabkan oleh asid urik berlebihan di dalam badan. Asid urik adalah bahan kumuh sejenis protein iaitu purin. Tubuh kita menyingkirkan bahan kumuh ini melalui air kencing, tapi apabila ia berlebihan dan tidak dapat dibuang, ia terkumpul di dalam sendi. Inilah yang menyebabkan gout.

Jadi, apakah yang produk Shaklee boleh diambil oleh pesakit gout di samping mendapatkan rawatan doktor yang berkelayakan?


  • ALFALFA - detox semulajadi yang menyingkirkan toksid secara lembut dari badan. Pengamal alfalfa perlu mengambil air yang banyak untuk melancarkan proses detox ini .



  • PERFORMANCE DRINK – memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting untuk pesakit gout mempunyai bekalan air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid urik. Ia berkaitan dengan pengambilan alfalfa sebagai detix di atas.


  • OMEGA GUARD – mengelakkan keradangan sendi 


Pengambilan supplement semula jadi dari Shaklee boleh membantu menangani masalah GOUT.

Sebarang pertanyaan produk dan harga istimewa hubungi saya di  talian 018-767 8084 (E-ta Ismail)

I am shaklee independent distributor

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting