Wednesday 23 October 2013

*SET HAMIL *SET BERPANTANG *SET MENYUSU

Posted by Unknown at 20:39
SESIAPA YG MASIH mencari2 ??


*SET HAMIL
*SET BERPANTANG
*SET MENYUSU

YG TERBAEK DARI SHAKLEE....Izinkan saya membantu anda...
dengan bajet anda dengan keperluan anda..
DIJAMIN BERPUASHATI..!!
kenapa?? KERANA saya sendiri permah menggunakannya...

==============================
KENAPA PERLU BERPANTANG DENGAN SHAKLEE
==============================





Multivitamin Vita-Lea untuk memenuhi keperluan nutrisi badan bagi mengembalikan kecergasan dan kesegaran badan. Makanan orang berpantang pula sangat terhad dan tidak seimbang.



B-Complex membekalkan asid folik serta membantu melancarkan peraliran darah dan mengelakkan angin meroyan ketika pantang.



Vitamin C untuk membina/membaiki tisu untuk menyembuh luka, serta membina kolagen untuk mengembalikan kecantikan kulit. Selepas 9 bulan mengandung, mesti ibu tidak sabar untuk kembali chantek seperti anak dara bukan?

Zink Complex pula berfungsi seperti ikan haruan. Ramai ibu yang kurang gemar dengan ikan haruan, so boleh amik zink sebagai pengganti.




Minyak ikan OmegaGuard yang kaya dengan DHA dan EPA untuk pembinaan otak dan saraf. Dapat disalurkan kepada bayi melalui penyusuan. Membakar lemak dan membantu menurunkan berat lebih cepat.





Energizing Soy Protein (ESP) untuk membaiki tisu yang rosak dari dalam serta membekalkan tenaga buat untuk kekal cergas walaupon berpantang. Juga membantu untuk turunkan berat badan dan milk boster.




Ostematrix utk membekalkan kalsium. Tahukah anda ibu yang baru bersalin memang kekurangan kalsium? Ia juga membantu mengatasi masalah membuang dan masalah kekurangan susu. 



Alfalfa Complex adalah milk boster kegemaran ramai, juga membantu melawaskan perut.




x tau nak order?? pening kepala nak ambil semua set ni?? xpe..kita ada set paling budget untuk semua..Modal pun ciput je..Jom pm @ whatsapp E-ta

I am shaklee iNdependent Distributor
Shaklee ID : 928402
E-ta Ismail : 018-767 8084

0 comments:

Post a Comment

 

Healthy & Beauty by Eta Ismail Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting